۰
با حضور فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی چابهار+ عکس

آئین مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی شهرستان چابهار با حضور امامان جمعه شیعه و سنی و مسئولین ادارات برگزار شد.
1
1
به گزارش چهاربهاران، امام جمعه موقت شهرستان چابهار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی گفت: در فرهنگ دین اسلامی ما مسلمین به لحاظ مردم شناسی که یکی از شاخه های علمی در حوزه علوم انسانی است به چهار گروه تقسیم می شوند.
حجت اسلام والمسلین احمدعلی قاسمی زاده افزود: خدمت به مردم یک فرصت در اختیار ما قرار داده که برای تعالی جامعه و نسل امروز و فردای ماست و در برابر این فرصت و نعمت شاکر باشیم و هم خودمان و فرزندانمان شکر گزار باشیم و از خدا بخواهیم که مومن باشیم و عمل صالح داشته باشیم
وی بیان کرد: اخلاص در عمل مهمترین وظیفه برای همه ما است چرا که این انقلاب با اخلاص همه احاد کشور از جمله حضرت امام(ره) و شهدای عزیز وجانبازی جانبازان و ایثار گری ایثارگران توانست به ثمر بنشیند.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: مدیریت اسلامی و مسئولیت در نظام اسلامی برای عمل صالح و رضای خداست برای اینکه جامعه ما به سمت عمل صالح و سالم حرکت کند.
آئین مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی شهرستان چابهار با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان،‌ فرماندار ویژه و مسئولین ادارات برگزار شد.
سرهنگ سعید نوروزی به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی چابهار منصوب شد و از زحمات سرهنگ قللاوند قدردانی شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 423173
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *