مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس ومسکن چابهار:

سرشماری نفوس و مسکن ضرورتی مهم برای برنامه ریزی شهری است

31 مرداد 1395 ساعت 11:54

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس ومسکن 1395شهرستان چابهار گفت: سرشماری نفوس و مسکن از خانواده ها ضرورتی مهم برای برنامه ریزی شهری و کشوری است.


محمد بلوچزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: هشتمین سرشماری بصورت دو مرحله ای اینترنتی از 3 مهر تا 24 مهر و خانه به خانه از 25 مهر تا 25 آبان انجام خواهد شد که ثبت نام اولیه از طریق اینترنت بوده و در مرحله بعد توسط ماموران سرشماری به اجرا خواهد رسید.
وی افزود: سامانه جذب نیروی انسانی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری به‌آدرس http://s95.sci.org.ir از روز شنبه مورخ 23 مرداد بطور تمام وقت جهت ثبت نام علاقمندان برای همکاری در دسترس عموم است.
 بلوچزهی ادامه داد: افرادی که به منظور آمارگیر و تحت عنوان مامور سرشماری جذب می شوند، مدت بکارگیری آنها موقت و صرفاً تا پایان مدت سرشماری خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام مامورین آمار گیر دیپلم است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس ومسکن چابهار با اشاره به اهمیت سرشماری امسال بیان کرد: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اطلاعات فردی اشخاص شامل اطلاعات جنسیتی، سنی، تحصیلات، مسکن، مهاجرت، اشتغال و ... جمع آوری خواهد شد و این اطلاعات به منظور دسترسی برنامه ریزان و مدیران ارشد شهرستانی، استانی و کشوری گردآوری می شوند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423160

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423160/سرشماری-نفوس-مسکن-ضرورتی-مهم-برنامه-ریزی-شهری

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir