رئیس دانشگاه پیام نور چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور چابهار اعلام شد/ امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور

23 مرداد 1395 ساعت 15:31

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: شرایط ثبت نام بدون کنکور و فراهم شدن امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور چابهار را اعلام کرد.


مرتضی پورملایی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور اظهار کرد: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی و تنها براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 23 تا 28 مرداد ماه انجام می شود.
وی با تاکید بر کارآفرینی دانشگاه پیام نور در میان اقشارجامعه افزود: تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای همه اقشار جامعه ممکن دانست و این امر را  تحقق عملی شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت عنوان کرده است.
پورملایی در ادامه ضمن اشاره به کسب رتبه بالای آموزشی و پژوهشی توسط این دانشگاه تصریح کرد: در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی را از بین ده دانشگاه برتر در حوزه پژوهشی از ان خود کرده است، همچنین جایگاه برتر جهانی در حوزه ورزش و استفاده از تسهیلات بدون بهره صندوق رفاه دانشجویی، امکان استفاده از خدمات آموزش از راه دور، آموزش و آزمونهای الکترونیکی و امتیازات ویژه برای شاغلین از مزایای تحصیل در این دانشگاه بشمار می آید.
مرتضی پورملایی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور تاکید کرد: پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر دانشگاه، تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و امکان استفاده از تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای اجتماعی، ارائه مدرک دولتی معتبر و مورد تائید وزارت علوم و قابل ترجمه در سراسر جهان، از مزایای قابل توجه دانشگاه پیام نور است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423133

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423133/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور-چابهار-اعلام-امکان-تحصیل-همزمان-دو-رشته-تحصیلی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir