۰
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

گروهکهای تکفیری جایی در میان اهل سنت ندارند/ مبارزه و برخورد قاطع با تفکرات سلفی از خواسته های علمای شیعه وسنی است

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: ما اقدامات تروریستی را به شدت محکوم می کنیم و گروهکهای تکفیری جایی در میان اهل سنت ندارند.
درتکیده
درتکیده
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: عدم درک درست از اسلام و کج فهمی از چالشهای اصلی جهان اسلام از گذشته تا اکنون بوده است، درگیرهای داخلی و خونین بار در کشورهای همسایه همچون عراق، سوریه،  افغانستان وبسیاری از کشورهای دیگر و پدید آمدن فرزندان ناخلف وهابی همچون داعش، القاعده والنصره ضرورت مبارزه با این جریان را بیش از گذشته ایجاب می کند.
وی افزود: موقعیت بسیار استثنایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به عنوان داعیه دار مبارزه با تروریسم وجریانات تکفیری همواره باعث شده تا دشمن از هر راه و طریقی برای ضربه زدن به نظام وارد شود.
مولوی درتکیده بیان کرد: حمایت از گروهکهای معاند در شرق و غرب کشور و پشتیبانی مالی و اطلاعاتی و تسلیحاتی آنان از جانب آل سعود و غرب موجب ایجاد ناامنی هایی در این مناطق شده است و شهادت شهید جنگی زهی در استان سیستان وبلوچستان و ماموستا شیخ الاسلام در کردستان از این اقدامات علیه جمهوری اسلامی، توسط این گروه های التقاتی است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 423121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *