۰
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان:

مرکز تخصصی ناباروری از راه دور در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت:مرکز تخصصی ناباروری از راه دور طی یک ماه آینده در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.
1
1
به گزارش چهاربهاران، منصور تاجری  پیش از ظهر امروز در مراسم سی و ششمین سالگرد  تاسیس جهاد دانشگاهی که در ساختمان جهاد دانشگاهی زاهدان  برگزار شد اظهار داشت:  جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مرکز تخصصی ناباروری از راه دور طی را تا یک ماه آینده در زاهدان راه‌اندازی می‌کند.
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اهداف  جهاد دانشگاهی ورود به حوزه سلامت و بهداشت است و در این حوزه اقدامات مختلفی از جمله راه‌اندازی مرکز بانک خون بندناف انجام شده است.
وی افزود: با گذشت زمان اندکی از راه‌اندازی این مرکز 20پرونده متقاضی ذخیره سازی سلولهای بنیادی توسط مادران باردار تشکیل شده است و عمل ذخیره بند ناف انجام شد.
تاجری با اشاره به راه‌اندازی مرکز مطالعات منطقه‌ای استان در آینده‌ای نزدیک خبر دادو تصریح کرد: در این مرکز بخش‌های مختلفی شامل مرکز مطالعات اعتیاد، بحران آب و خشکسالی، گیاهان دارویی، انرژی‌های نو، مطالعات زنان، فرهنگی و اجتماعی ایجاد می‌شود.
وی گفت: توسعه فعالیتهای آموزشی به سراسر استان از جمله اهداف جهاد دانشگاهی است و افتتاح مرکز آموزش کوتاه مدت شهرستان خاش از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه رویکرد جهاد دانشگاهی پژوهش و تحقیق است، افزود: در این راستا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص توسعه سواحل مکران طرح پژوهشی جهاد دانشگاهی در  چند ماه گذشته در این منطقه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نهضت تفاهم‌نویسی در استان را پایه‌گذاری کرده در جهت رسیدن به اهداف این نهاد تفاهم نامه‌های زیادی با دستگاهای مختلف به امضاء رسانده است.
تاجری افزود: این مرکز علمی به عنوان نهادی مستقل توانسته با برقراری روابط با دستگاه‌های مختلف اقدامات خوبی را در استان به سرانجام برساند وامروز در مسیر بالندگی قرار دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 423107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *