۰

موضع تیم مذاکره کنند مشخص شود/دولت مسائل مربوط به پولشویی را برای مردم بازگو کند

مولوی جهانی از دولت خواست تا مسائل مربوط به مذاکره با تیم مبارزه با پولشویی را برای مردم بازگو کند.
fatf
fatf
به گزارش چهاربهاران به نقل از شستون، مولوی ابراهیم جهانی مدرس مدرسه دینی اهل سنت سیب وسوران در خصوص مذاکره و تفاهم با آمریکا و کشورهای معاند اسلام گفت: آیات قرآن کریم مؤمنین را به وحدت و انسجام دعوت می کند و از آنها می خواهد با یهود و نصارا پیوند دوستی برقرار نکنند.
این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه معامله با اجانب هیچ گونه خیری برای مسلمانان به دنبال نخواهد داشت افزود: بهتر است کشور جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی معاملات اقتصادی انجام دهد.
مولوی جهانی خاطر نشان کرد: در تمام امور کشور بالاخص مذاکزات با کشور های بیگانه باید مطابق نظر مقام معظم رهبری عمل کرد و مقید به دستورات رهبری باشیم.
عضو شورای شهر سیب وسوران اذعان داشت: مذاکراتی که در آن دشمن بهره برداری کند و هدف آن ضربه زدن به کشور باشد به صلاح کشور نیست.
وی در ادامه بابیان اینکه باید موضع کارگروه مبارزه با پولشویی مشخص شود که آیا قصد مذاکرات مالی را دارند یا قصد آنها مبارزه با تروریسم است ،خاطر نشان کرد: انتظار ما از دولت کنونی این است که مسائل را به صورت ریز بیان کنند و مردم را در جریان مذاکرات بگذارند.
مولوی جهانی فعالیت های ایران و حزب الله لبنان را در منطقه خیر خواهانه عنوان کرد و از کشور هایی که حزب الله را لیست تروریسم قرار داده اند خواست تا اگر راست می گویند، تروریسم بودن حزب الله را ثابت کنند.
وی در پایان به دولت و ملت توصیه کرد تا در کنار هم با وحدت و هم دلی مشکلات را زیر نظر رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری حل کنند و سپس با توجه به توصیه های رهبری با تصویب یک اساسنامه وارد مذاکره با تیم های خارحی شوند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 423011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *