با مشارکت منطقه آزاد واداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان؛

آغاز فرایند توسعه و بهسازی بندر صیادی ـ گردشگری طیس/ از توسعه بندر طیس تا برق دار شدن بندر صیادی کنارک

17 تير 1395 ساعت 13:28

فرایند توسعه و بهسازی بندر صیادی ـ گردشگری طیس با همکاری منطقه آزاد تجاری چابهار و اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان اغاز می شود.


مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اشاره به راستای تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه آزاد چابهار و اداره کل شیلات عملیات اجرایی توسعه بندر صیادی - گردشگری تیس بزودی آغاز وبهره برداری از پروژه برقرسانی به بندر صیادی کنارک اظهار کرد: طرح زیربنایی توسعه بندر ماهیگیری تیس در جهت استفاده مطلوب و بهتر جامعه صیادی با همکاری شیلات و منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار آغاز می شود.
هدایت الله میرمرادزهی با اشاره به اینکه فرصتهای سرمایه گذاری فراوانی در حوزه شیلات استان وجود دارد افزود: اجرای فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و استفاده بهینه آن با توجه به نگاه مثبت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار محقق می شود.
وی از مساعدت و همکاریهای منطقه آزاد در امور پروژه ها و طرحهای شیلاتی بخصوص توسعه و لایروبی بندر صیادی تیس در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری پایدار تقدیر کرد.
تأمین و اجرای برق بندر صیادی  کنارک پس از ۱۵ سال پس از راه اندازی ناقص از بندر  با اتمام عملیات طرح برقرسانی به بهره برداری می رسد.


کد مطلب: 422986

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422986/آغاز-فرایند-توسعه-بهسازی-بندر-صیادی-گردشگری-طیس-برق-دار-شدن-کنارک

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir