۰

اختصاص ۳۰ درصد از اعتبارات دستگاه های دولتی به حاشیه نشینی در چابهار

شهردار چابهار از دیدلر شهرداران و نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر با معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بررسی مشکلات شهرداران خبر داد.
ل
ل
به گزارش چهاربهاران، "دادکریم بلوچ" شهردار چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مشکلات شهرداران شهرستان چابهار، کنارک و نیکشهر با حضور نماینده مردم درمجلس بررسی شد .
شهردار چابهار  با اشاره به دیدار شهرداران و نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر در تهران و بررسی مشکلات شهرداران با حضور معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،افزود : در جلسه شهرداران و نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر در تهران با معاون وزیر؛ اعتبارات، مطالبات شهرداری ها از دستگاه های دولتی، مشکلات شهری، ماشین آلات حمل نقل و سایر موضوعات مرتبط با شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بلوچ با اشاره به حاشیه نشینی در چابهار افزود: طبق دستور استاندار 30درصد اعتبارات دستگاه های دولتی به حاشیه نشینی تخصیص داده می شود و موضوع دیگر پیگیری تشکیل کارگروه به عنوان کمیته راهبردی که متشکل از سازمان ملی و عمران بهسازی، فرماندار ویژه چابهار و مدیر کل اداره راه ایرانشهر است و کمیته دیگری با عنوان کمیته اجرایی که مصوبات کمیته راهبردی را اجرا کند.
دادکریم بلوچ گفت: در صورت همکاری مردم  و پایان تصرف اراضی دولتی، می توان حاشیه نشین ها را ساماندهی خواهد کرد و بدون شک دولت برای حاشیه نشین ها نیز حقی قائل است اما با ادامه تصرفات امکان سامان دهی حاشیه نشین ها وجود ندارد.
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 422981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *