۰
مسئولان چابهار در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با چهاربهاران:

عزت و شرف مسلمین در گرو حمایت مسلمانان از یکدیگر است/ راهپیمایی ومداومت مبارزه تنها راه شکست رژیم کودک کش اسرائیل است

مسئولان شهرستان چابهار روز قدس را حرکتی برای خنثی کردن توطئه فراموشی تمامیت ارضی فلسطین عنوان کردند.
4567
4567
رئیس اداره استاندارد چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، روز قدس را نماد آزادی خواهی و حمایت از مظلومان جهان دانست واظهار کرد: روز قدس روز ایستادی  دربرابر متجاوزان و زور گویان است در این روز مردم مسلمان روزه دار بلاد اسلامی یک صدا ندای مظلومیت فلسطین را به جهانیان می رسانند.
 جدگال ادعای حقوق بشری امریکا را ادعایی سخیف خواند و افزود: آمریکا با حمایت از داعش و تروریست ها و عربستان کودک کش که مردم بحرین و سوریه و یمن را  شهید می کند خیلی مسخره است که خود را مدعی حقوق بشر بداند.
 
رئیس دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، حضور در راهپیمایی را یک تکلیف و وظیفه شرعی دانست وتصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و عرفی است و به عبارتی که هرکسی به این دو اعتقاد داردا باید درا ین مراسم  حضور پیدا کند.
مرتضی پور ملایی افزود: با توجه جنگهای نیابتی و جنگ و خون ریزی هایی که در کشورهای منطقه ایجاد شده امریکا و صهیونیسم به دنبال بهره برداری از ان برای مخدوش کردن چهره اسلام در نگاه غرب است.
 وی کسب عزت و شرف مسلمانان را در گرو همین برنامه ها دانستو بیان کرد: ما به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی باید از تمام مسلمین جهان هرجای کجای دنیا حمایت آنها بپا خیزیم چرا که عزت و شرف مسلمانان در گرو همین اتحاد ها و راهپیمایی هایی است که ما انجام می دهیم.
 
رئیس شبکه بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، خاطر نشان کرد: نمونه حقوق بشر آمریکایی در رفتار  نوکر سرسپرده اش  اسرائیل در کرانه های باختری و سرزمین های تصرف شده فلسطینیان  قابل مشاهده است آنان به هیچ کودک و زن و پیری و جوان رحم نداردند و فقط  نمادی از حقوق بشر آمریکایی را به اجرا می گذارد .
دکتر. ابراهیم جنگی زهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، افزود: پیام رهبر این است و بود روز قدس روزمسلمین است همه ایرانیان در اکثر نقاط به صورت گسترده باحضور پررنگ شرکت کنند نیم تا در واقع حمایتی  داشته باشیم از مردم مظلوم فلسطین که توسط رژیم دست منش اسرائیل که حمایت آمریکا نفس می کشد.
 
رئیس شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، نیز با اشاره به اقدامات گروه های تکفیری در منطقه گفت: اكنون كه گروههاي تكفيري با ايجاد ترور و وحشت سعي مي كنند چهره خشني از اسلام نشان دهند و موضوع فلسطين را تحت الشعاع قرار دهند.
معین الدین سعیدی  در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، تصریح کرد: روز قدس روز اعلام نفرت عليه ظلم و حمايت از مظلوم است در اين روز بزرگ ملت هميشه در صحنه ايران با حضور حماسي خود انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي و حاميان آن اعلام مي داد وظيفه ديني و اخلاقي ماست كه در اين روز بزرگ باشكوه تر از هميشه در صحنه باشيم در اين خصوص پيام مقام معظم رهبري بايد چراغ راه همه باشد كه مي فرمايند روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است.
 
رئیس اداره صنعت و معدن در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به سخن حضرت امام(ره) تاکید کرد: حضرت امام فرمودند هریک از مردم و ملت مسلمان یک سطل آب بریز بر اسرائیل، اسرائیل را آب خواهد برد.
حسین اکبری افزود: این نشان از این است که همه مردم باید وحدت داشته باشند بخصوص در حمایت مردم فلسطین از دست زیر بار ظلم و ستم استکبار جهانی اسرائیل و آمریکا امروز به نظر می آید مهمترین موردی که کمرنگ شده در دنیا بحث وحدت است
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 422971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *