۰
معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران:

برنامه بلند مدت آبفای استان سیستان و بلوچستان تدوین سند جامع آب منطقه است

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای سند جامع آب برنامه ای دراز مدت برای مدیریت آب در استان سیستان وبلوچستان است.
اب
اب
مهراب عرب اول در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به سند جامع برون رفت از بحران آب اظهار کرد: سند جامع آب منطقه ای یک برنامه بلند مدت است که در حین انجام آن برش های کوتاه مدت هم در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در فاز سند اول طبق مطالعات انجام شده تا پایان امسال سند جامع آب جمیع بخش ها را حتی بخش کشاورزی، حوزه صنعت و آب شرب و آب حوزه روستایی را در بر دارد.
عرب اول با اشاره به فاز دوم که ضمانت اجرایی در نیمه دوم سال جاری را دارد بیان کرد: بررسی وضعیت آب استان از شمال تا جنوب استان، دشت های ممنوعه که کجاها را نمیتوان گسترش دادچه از لحاظ زیر کشت و چه گشترش شهرنشینی جوانب بخش های زیست محیطی، آبی و کشاورزی در نظر گرفته شود.
جلسه کارگروه ستاد بحران آب خاک کشاورزی با حضور معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل مدیریت هماهنگی ستاد بحران استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل اداره کل حفاظت محیط زیست، مدیر کل اداره منابع طبیعی و آب خیزداری استان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و با مسولان شهرستان چابهار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 422932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *