۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

هیئت آکادمی علوم اجتماعی شانگهای چین به منطقه آزاد چابهار سفر می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجار چابهار گفت: هیئت آکادمی علوم اجتماعی شانگهای چین ۲۵ خرداد به منطقه آزاد چابهار سفر می‌کند.
مبارکی
مبارکی
حامدعلی مبارکی اظهار کرد: چابهار تنها بندراقیانوسی کشور است که به دلیل دارا بودن موقعیت راهبردی در دوره پسابرجام مورد توجه کشورهای خارجی بوده است به طوری که در طول این مدت حدود 100 گروه خارجی از کشورهای مختلف دنیا به این  منطقه سفر کرده‌اند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری -صنعتی چابهار گفت: هیئت آکادمی علوم اجتماعی شانگهای چین نخستین گروه خارجی است که پس از اجلاس روسای مناطق آزاد کشورهای حوزه اقیانوس هند "آیورا" که اردیبهشت ماه سال جاری در این منطقه برگزار شد با هدف بررسی پتانسیلها و ظرفیتهای اقتصادی این منطقه روز سه شنبه 25 خرداد ماه سفر می‌کنند.
وی افزود: این هیئت به سرپرستی "وانگ ژانگ" رئیس آکادمی علوم اجتماعی شانگهای، معاون کنگره ملی خلق چین و مشاور رئیس جمهور کشور چین از نقاط مختلف منطقه آزاد چابهار بازدید خواهند کرد.
مبارکی تصریح کرد: این هیئت چینی در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد چابهار از سایت پتروشیمی، پیکره صنعتی و بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید می‌کنند.
وی دیگر برنامه‌های این هیئت خارجی را نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد و افزود: این هیئت متشکل از معاون موسسه اقتصاد جهانی آکادمی، معاون موسسه روابط بین‌المللی آکادمی، معاون موسسه مطالعات شهری و جمعیتی آکادمی و رئیس دفتر همکاریهای بین‌المللی آکادمی هستند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 422924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *