۰
رئیس انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت وگو با چهاربهاران:

آمریکا هرگز از دشمنی با اسلام وجمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهد داشت

رئیس انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: خصلت آمریکاها است که هرگز از دشمنی با اسلام وجمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهد داشت.
درتکیده
درتکیده
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: همان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما باید هوشیارانه عمل کنیم چرا که طبع امریکایی ها همیشه مکر و فریب است و تحت هیچ شرایطی آنان با عناد و دشمنی با اسلام و مسلمین دست برنخواهد داشت.
وی افزود: بنده در زمان ایجاد توافق هسته ای، مصاحبه ای بیان کردم که ما نباید گول مکر و فریب های آمریکا را بخوریم.
این محقق و نویسنده اهل سنت بیان کرد: ما در طول تاریخ شاهدیم که امریکا همیشه موانع رژیم غاصب صهیونیستی بوده و توافق هسته ای نیز به خاطر رهاشدن از اذهان عمومی بوده است و دربندهای ان نیز دوگانگی مشاهده می شود که مشخص بود در باطن راضی به توافق نیست و راهی برای بازگشت و تحریم مجدد جمهوری اسلامی ایران برای خود باز کرده بود که نشان از دغل و فریب انها را داشت.
درتکیده با اشاره به رمزگشایی از غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در کلام رهبر انقلاب در تمامی سخنرانی های ایشان مشهود است، گفت: علیرغم اجرای برجام و تعهدات متعدد آمریکا به ایران مبنی بر تغییر رفتار بنیادین با جمهوری اسلامی، تاکنون اقدامات متعددی از سوی آمریکا علیه ایران انجام شده که هر یک از آنها مصداقی از پیش‌بینی رهبر انقلاب نسبت به چرایی خوش‌بین نبودن به مذاکره با آمریکاست.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 422907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *