۰

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مهندسی کشتی سازی دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان مهندسی کشتی سازی دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار باحضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.
دانشگاه دریانوردی چابهار
دانشگاه دریانوردی چابهار
به گزارش چهاربهاران، رئیس دانشگاه مهندسی دریا ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه گفت: دانشگاه دریانوردی چابهار از نظر امکانات نسبت به دانشگاه های کشور ضعیف است اما از لحاظ عملکردی به مراتب قوی تر است.
دکتر سید جعفر سجادی در تشریح عملکرد دانشکده مهندسی دریا اظهار کرد: در آزمون های شایستگی سازمان بنادر که هر ساله برگزار می شود دانشجویان دریایی ما مقام اول تا سوم را کسب می کنند، دانشجویان رشته های مهندسی کشتی سازی، عمران، مخابرات و الکترونیک دریایی در مقطع تحصیلات تکمیلی در مقایسه با دانشگاه های برخوردار کشور عملکرد به مراتب فوق العاده ای دارند.
وی به برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این مسابقات دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار رکورد استان را شکستند.
رئیس دانشکده مهندسی دریا دانشگاه دریانوردی چابهار خطاب به دانشجویان خاطر نشان کرد: همه این موارد نشان می دهد که مهم نیست در کجا تحصیل می کنید، حتی اگر در دورترین نقطه کشور نسبت به مرکز هم باشید اما عملکرد بهتری نسبت به دانشگاه های بر خوردار کشور دارید که این خود جای تحسین دارد.
دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بعنوان یکی از مهمترین و تخصصی ترین دانشگاههای کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای 3 دانشکده، مهندسی دریا ، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در 42 رشته تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی می باشد که بیش از 3 هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه می باشند، این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW78) بوده و دارای گواهینامه اروپا است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 422868
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *