استاندار خواستار میزبانی مسابقات ورزشی در سیستان وبلوچستان شد

4 خرداد 1395 ساعت 9:16

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در تقویم سال ۱۳۹۶ میزبانی مسابقات ورزشی به استان سیستان وبلوچستان داده شود.


به گزارش چهاربهاران، علی اوسط هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور وزیر ورزش برگزار شد اظهار کرد: به دنبال میزبانی نشست کل روسای فدراسیون های ورزشی در استان سیستان وبلوچستان هستیم و انتظار می رود که وزرات ورزش تعاملات لازم را در این زمینه انجام دهد.
وی با بیان اینکه حوزه ورزش در استان در سال آینده به خوبی رقم خواهد خورد تصریح کرد: عدالت در حوزه ورزش باید مانند سایر استان های کشور در سیستان وبلوچستان نیز انجام  و عدالت در سیاست  برنامه ای پر رنگ تر دیده شود.
وی با اشاره براینکه استان سیستان وبلوچستان در سال ۱۳۹۶ به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته معرفی شده خاطر نشان کرد: تلاش می شود در سال آینده  استان وارد عرصه های ملی و منطقه ای شود و تمرکز زدایی تنها در مرکز و شهرهای بزرگ صورت نگیرد.
استاندار اذعان کرد: رویکرد استان سیستان وبلوچستان در عرصه ورزش پر رنگ است.
هاشمی عنوان کرد: حوزه ورزش در حال حاضر در استان اسپانسر ندارد چراکه تولید ثروت در این استان صورت نگرفته است و هیئت های ورزشی در بسیاری از  فرصت ها از رقیبان عقب افتاده اند.
وی با بیان اینکه ورزش استان سیستان وبلوچستان باید جدا از دیگر استان ها دیده شود اضافه کرد: آینده استان آینده ای متفاوت از حیث ورزش خواهد بود و باید تلاش خود را در راستای رساندن ورزش خود به قواره کشور به کار بریم.


کد مطلب: 422862

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422862/استاندار-خواستار-میزبانی-مسابقات-ورزشی-سیستان-وبلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir