۰
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تلاش برای دائمی کردن دبیرخانه دائمی اجلاس اقیانوسیه در چابهار

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این اجلاس پیشنهاد تبدیل منطقه آزاد تجاری چابهار به یک بندرآزاد مهم برای کشورهای حاشیه اقیانوس هند را مطرح و تلاش می کنیم دبیرخانه این اجلاس را به صورت دائمی در چابهار ایجاد کنیم.
استاندار
استاندار
علی اوسط هاشمی افزود: با اراده جمعی منطبق با اهمیت اجلاس و با میزبانی آبرومندانه فرصتهای جدید سرمایه گذاری و گردشگری را برای استان فراهم خواهیم کرد .
وی در این خصوص تأکید کرد : مدیران دستگاههای اجرایی پای کار باشند و با توجه به حضور نمایندگان کشورهای مختلف در استان از این فرصت برای معرفی توانمندیها و نیازمندیهای بخشی خود استفاده کنند .
هاشمی افزود: تاریخ و فرهنگ این استان دارای برجستگیها و جاذبه های منحصر به فردی است و عملکرد و تصویر سازی ما موجب شکل گیری نگاه مثبت و زمینه ساز سفرهای بعدی این هیئت ها به استان خواهد شد ،
استاندار با تأکید بر زیباسازی فضا و مبلمان شهری به خصوص چابهار به عنوان محل برگزاری اجلاس، گفت: اجرای موسیقی محلی، برپایی جشنواره اقوام و عشایر و نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در حاشیه این اجلاس خواهد بود.
استاندار در پایان بر آمادگی کامل دستگاههای اجرایی، خدمات رسان و امنیتی تأکیدکرد و افزود: فعالیت نیروهای امنیتی و انتظامی در مدت حضور هیئت ها در استان بایستی به صورت نامحسوس و به دور از نمایش فضای امنیتی باشد .
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 422774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *