۰
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

بهره وری تولید داخلی با حمایت از طبقه کارگر تحقق پیدا می کند/ ۳۷۶۶ کارگرچابهاری در مشاغل دریایی وصنعتی مشغول بکار هستند

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي چابهار گفت: افزایش بهره وری در صنایع کوچک وسنگین با افزایش حمایت از طبقه کارگر و بالارفتن راندمان تولید تحقق پیدا می کند.
کار
کار
عبدالله اميريان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به فعالیت بیش از 3000واحد کارگری در شهرستان چابهار اظهار کرد: در حدود 3766 نفر از کارگران مشمول قانون کار در حال فعالیت هستند.
وی افزود: این تعداد افراد در واحد های مختلف کارگری شهرستان هم از مشاغل دریایی و صنایع تولیدی وابسته به صید و صیادی کارگاه های ساختمانی عمرانی صنایع پترو شیمی و خطوط راه آهن و صنایع خدماتی مشغول به کار هستند.
امیریان تصریح کرد: در بخش تعاون در حدود 472 شرکت تعاونی در شهرستان فعالیت دارند که در حدود 28196نفر از افراد زیر مجموعه شرکت های تعاونی مشغول به کار هستند در غالب گرایش تعاونی های صید و صیادی و تعاونی های مرز نشینان و پرورش میگو و دهیاران است.
 وی ادامه داد: مسکن مهر کارگری و کارمندی، واحدهای در بخش مسکن تقریبا 1794نفر واجد شرایط تعاونی مسکن بودند تاکنون 666 واحد ها تحویل اعضا شده و مابقی در شرف تحویل به اعضاء تعاونی ها می باشند.
امیریان با اشاره به برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان چابهار بیان کرد: 21 عنوان برنامه به مناسبت هفته كار و كارگر در اين شهرستان اجرا مي شود، در روز نخست همزمان با سراسر كشور زنگ سلامت و ورزش با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و مديران دستگاه هاي اجرايي در شهرستان چابهار نواخته شد.
 
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 422767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *