۰
مدیر صندوق بیمه کشاورزان و عشایراستان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران:

شفاف سازی حقوق بیمه برای عشایر و روستائیان مصداق عدالت اجتماعی است

مدیر صندوق بیمه کشاورزان و عشایر استان گفت: روشن کردن و شفاف سازی حقوق بیمه برای روستائیان وجامعه عشایری مصداق بارز عدالت اجتماعی در همه سطوح جامعه است.
عشایر
عشایر
امان الله شاهوزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و اطلاع رسانی بیمه اجتماعی و عشایر و کشاورزان اظهار کرد: سیاست صندوق بیمه کشاورزان و عشایردر استان سیستان و بلوچستان برقراری ارتباط بیشتر بین دستگاه های اجرای مرتبط با روستائیان و عشایر با مردم است.
وی از مسئولین ذیربط خواست به عنوان مبلغ حق و حقوق روستائیان و عشایر به آنها خدمت رسانی کنند و بیان کرد: مسئولین باید به عنوان مبلغین صندوق بتوانند اطلاع اهمیت و موضوع بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایرانی که جامعه هدف ما هستند به سمع آنها برسانند.
شاهوزهی آشنا کردن مردم را به حقوق اجتماعی از جمله حقوق بیمه ای را مصداق بارز عدالت اجتماعی دانست و افزود: مبلغان باید به  ضرورت موضوع و خدمات نظام و مزایای این بیمه بین مردم بپردازند تا مردم بتوانند با آینده ای روشن با تضمین این بیمه به  نحو احسن بهره کافی را ببرند.
مدیر صندوق بیمه کشاورزان و عشایر استان خاطر نشان کرد: هدف دوم مشارکت و دخالت دستگاه های دولتی و نظارتی مثل جهاد کشاورزی و امور عشایری مراکز بهداشت و تعاون روستایی و کمیته امداد و بهزیستی است؛ اطلاع رسانی با مشارکت و تعامل دستگاه های نظارتی و اجرایی بتوانیم خدمت مناسب برای مردمی که شایسته خدمت هستند ارائه دهیم.
جلسه ستاد توسعه کارگزاران بیمه اجتماعی روستائیان و عشایرو کشاورزان شهرستان چابهار با حضور مدیر صندوق بیمه کشاورزان و کارشناسان بیمه در فرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل شد. 
انتهای پیام/
جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 422757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *