۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار:

کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی وعدم سرمایه گذاری می شود/ از کشف کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال تا قاچاق شتر در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی وعدم سرمایه گذاری ودر نتیجه افزایش بیکاری می شود.
قاچاق کالا
قاچاق کالا
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ محمد نور بخش با اشاره به مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در راستای برقراری امنیت و ثبات بازار و طبق اخبار دریافتی از دو دستگاه کامیون که قصد حمل کالای قاچاق از منطقه آزاد تجاری چابهار داشتند مورد بررسی ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروها انواع لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، اسپیلت وجاروبرقی به ارزش سه ملیارد و500میلیون ریال کشف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی واشراف اطلاعاتی خودروهای مورد نظر را شناسایی کرده که رانندگان این خودرو با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که پس از مدتی تعقیب وگریز4مامور، موفق به توقیف این خودروها شدند.
فرمانده انتظامی چابهار از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد وافزود: ماموران در یک عملیات دیگر به دو دستگاه کامیون فاقد پلاک مشکوک شده ودر بازرسی از این خودروها چندین طاقه پارچه قاچاق، لوازم آرایشی وبهداشتی و 9 شتر قاچاق به ارزش 350میلیون ریال کشف کردند.
محمد نور بخش با تاکید بر اجرای مستمر این طرح های برخورد با قاچاق کالا در طول سال گفت: با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی وعدم سرمایه گذاری ودر نتیجه افزایش بیکاری میشود خواستار همکاری وتعامل بیشتر مردم با پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا شد
فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد: انواع کالاهای قاچاق به ارزش سه میلیارد و850میلیون ریال در دو عملیات پلیسی کشف شد.
انتهای پپام/
 
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 422732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *