مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

ترمینال مسافربری دریایی در شهریور ماه ۹۵ راه اندازی می شود

29 اسفند 1394 ساعت 9:03

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سیاوش رضوانی با اشاره به برنامه ریزی ها و فراهم نمودن بسترهای لازم دریایی اظهار کرد: ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 فعالیت خود را رسماً آغاز خواهد کرد.
وی افزود: شناورهای تفریحی مالکیت بخش خصوصی دارند و جهت آشنایی مسافران با فعالیت‌های بندری و ترویج فرهنگ دریانوردی با اعلام زمان خاص بازدید و گشت دریایی برای آنها در نظر گرفته شده است.
رضوانی بیان کرد: از آنجا که تعداد مسافران نوروزی در بندر چابهار هر ساله رو به افزایش است خدمات رسانی مناسب در ایام نوروز از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی و برنامه ریزی های ما برای مراجعه به ترمینال های مسافران دریایی در سال جاری 18 میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینالها مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده ایم.
محمد سعید نژاد افزود: توصیه ما به همه هموطنان عزیز برای خدمات دهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینالهای مسافری دریایی این است قبل از مراجعه به ترمینالهای مسافری دریایی نسبت به تهیه بلیط خود از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و به زمان حرکت درج شده در بلیط و از طریق ترمینالهای مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام نمایند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422677

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422677/ترمینال-مسافربری-دریایی-شهریور-ماه-۹۵-راه-اندازی-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir