۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار و کنارک در مراسم تجلیل از خانواده شهدا:

صبر و استقامت خانواده های شهدا تحسین برانگیز است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار و کنارک گفت: روحیه و صبر خانواده های شهدا به عنوان یک الگوی بزرگ برای همگان قابل تحسین است.
خانواده شهدا
خانواده شهدا
به گزارش چهاربهاران، علی داورنیا در مراسم تجلیل از خانواده های شهدا در شهرستان چابهار، با اشاره به این که روحیه و صبر خانواده های شهدا به عنوان یک الگوی برای همه آحاد مردم است، اظهار کرد: سختی‌ها و مشکلاتی که خانواده های معظم شهدا در طول سال ها تحمل کردند از عهده هیچ کس بر نمی‌آید و هیچ فردی تحمل این مشکلات را ندارد.
وی افزود: خانواده های شهدا مایه افتخار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام و بزرگداشت این عزیزان بر همه ما مهم است.
داورنیا از خانواده شهدا به عنوان الگوی ایثار و شجاعت در جامعه عنوان کرد و گفت: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار و شجاعت هستند و خانواده های آنها به عنوان الگو می توانند در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
وی ادامه داد: رزمندگان و بازماندگان دفاع مقدس در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرند و مسوولان با طیب خاطر مشکلات آنها را حل کنند
رئیس بنیاد شهید چابهار خانواده شهدا را نماد استقامت و پایداری ایران اسلامی دانست و بیان کرد: خانواده بزرگ شهیدان انقلاب اسلامی برای تمامی مردم و مسؤولان یک افتخار بزرگ محسوب می شوند.
در پایان مراسم از خانواده های شهدای شهرستان چابهار تجلیل شد.
 

.

.

.

.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 422667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *