۰
شهردار بندر چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

مناطق گردشگری و اقامتی چابهار ساماندهی شد/ مشارکت فرهنگی شهروندان یاری دهنده شهرداری در ارائه خدمات است

شهردار بندر چابهار از ساماندهی مکان های اقامتی و مناطق گردشگری در شهرستان چابهار در ایام نوروز خبر داد.
شهردار بندر چابهار
شهردار بندر چابهار
دادکریم بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به وظایف شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: به جهت وظیفه ای که در واقع شهرداری ها در حوزه مدیریت  شهری و میزبانی دارند یک بخش در سال های گذشته انجام شده است؛ هرسال شهرداری نقاط ضعف و قوت سال گذشته را ارزیابی می کنند و در سال جدید سعی بر رفع آنان دارد که به آن مشکلات پرداخته شود.
وی با اشاره به تلفات غرق شده در سال گذشته افزود: در سال گذشته خارج از حوزه شهری تلفاتی در غرق شدن دریا داشتیم امسال یه تمهیداتی را با همکاری دهیاران در مناطق ساحلی برنامه ریزی هایی انجام شد.
وی ادامه داد: در این جلسات مقرر شد علائم هشدار و نصب تابلو در مکان های پر خطر انجام دهیم که شهروندان مطلع شوند و با کمک مردم سالی بدون حوادث جانی داشته باشیم.
بلوچ با اشاره به عدم زیرساخت های خدماتی و اقامتی مناسب چابهار که بتواند بالغ بر دو میلیون گردشگر را میزبانی کند گفت: چابهار از نظر زیر ساختی و اقامتی در جایگاه مناسبی نیست که بیش از دو میلیون گردشگر و مسافر را ساماندهی کند و این امر نیاز به همراهی و مساعدت مردم دارد.
شهردار بندر چابهار از ساماندهی اقامتگاه ها و منازل در شهرستان خبر داد و افزود: مکان هایی که برای اقامتگاه و منازل در نظر گرفتیم درقالب یک صنف و اتحادیه ساماندهی شدند و نظارت های لازم از طریق نهاد های نظارتی اماکن و مبادی ذیربط صورت می گیرد و امیدواریم با توجه به شرایط آب و هوایی چابهارو منطقه آزاد تجاری میزبانان خوبی برای میهمانان باشیم و مردم هم بتوانن از فضای پیش آمده استفاده های لازم را ببرند.
بلوچ در خصوص همکاری و مشارکت مردم در خدمات شهری عنوان کرد: رشد و توسعه هر شهری در مشارکت مردم درخدمات عمومی ونگهداری از اموال عمومی و در پرداخت عوارض تحقق می یابد و مهمترین بحث در حوزه مسائل فرهنگی است که ما را یاری کنند تا هزینه ها کاهش یابد و طبیعتا کاهش هزینه ها در خدمات و نگهداری اموال عمومی سرمایه به طرح های عمرانی سرریز خواهد شد و انتظارات مردم در بحث رشد و طرح های عمرانی زودتر محقق می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 422666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *