۰
رئیس آموزش و پرورش چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

افزایش 10 درصدی اسکان فرهنگیان در چابهار/ ازاطلاع رسانی و تهیه بروشور تا فراهم سازی تمهیدات در شرایط غیر مترقبه

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار از افزایش 10 درصدی اسکان فرهنگیان در شهرستان چابهار خبر داد.
رئیس آموزش و پرورش چابهار
رئیس آموزش و پرورش چابهار
حبیب الله سراوانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: محل ستاد اسکان در مدرسه 8 کشتی رانی روبروی دانشگاه دریانوردی در نظر گرفته شده است؛ علت تغییر مکان نسبت به سال های قبل موقعیت مکانی بهتر این مدرسه است که در ورودی شهر چابهار قرار دارد و به جهت اینکه مسافران نوروزی  حداقل سردرگمی نداشته باشندو آماده کردن بروشوراطلاع رسانی و راهنمایی مسافرین نورزوی و نصب بنر در سطح شهر با هماهنگی شهرداری اقدام و پخش می شود.
سراوانی بیان کرد: نرخ نامه ها در سطح وزارت خانه اصلاح و تصویب شده است و در سرراسر کشور یکسان می باشد؛ از این روهزینه اقامت در اتاق های ویژه و گروه الف و ب وج در سطح مدارس تعیین گردیده و قیمت ها برای فرهنگیان و خانواده درجه 1 شاغل و بازنشسته متغیر است.
وی با اشاره به قیمت متفاوت هزینه یک شب اقامت افزود: قیمتها امسال متفاوت تر از سال گذشته است از 12هزار تومان شروع می شود تا 30 هزار تومان و برای نیروی های آزاد از 33 هزارتومان تا 80 هزارتومان متناسب با شرایط اتاق ها ی در نظر گرفته شده است متغییر است.
رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش افزود: اولویت اول به  فرهنگیان و برای کارکنان دولت لشکری و غیر فرهنگی هزینه اسکان متفاوت است مشاغل آزاد نیز می توانند در صورت مازاد بر سهمیه در مدارس اسکان یابند.
وی گفت: امکانات و خدمات هراتاق شامل یخچال، تلویزیون، فرش و موکت و کولر در اتاق ها قرار گرفته و تمام سعی و تلاش براین است که حداکثر رفاه برای مسافران را فراهم نمائیم و فقط در شرایط اضطراری، مضاف براینکه سالن های ورزشی در شرایط بحرانی به لحاظ بارندگی وشرایط جوی نامساعد از قبل تجهیز هستند که در این مواقع استفاده شوند.
سراوانی از مسافران خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند و گفت: چابهار به لحاظ آبی با مشکل مواجه است امیدواریم همکاران فرهنگی با شرایطی که چابهار دارد درک کنند و با صرفه جویی آب ما و عزیزان در سطح اسکان یاری فرمایند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 422659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *