۰
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار به چهاربهاران خبر داد:

رقابت های ساحلی قوی ترین مردان در بندر چابهار برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار از برگزاری رقابت های ساحلی قوی ترین مردان چابهار 20 و 21 اسفند ماه در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار
لعل بخش امیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به معرفی و توسعه ورزش ساحلی در بندر چابهار اظهار کرد: اولین دوره مسابقات با حضور 10 ورزشکار حرفه ای در بخش قوی ترین مردان از باشگاه های چابهار به مدت دو روز در پایگاه ورزش های آبی و ساحلی چابهار به رقابت می پردازند.
وی افزود: این دوره از مسابقات شرکت کنندگان به صورت آزاد هستند و آیتم های مسابقه؛ حمل سیلندر ماشین، لنگر، جابجایی قایق 350 کیلوگرمی، سه گانه، قرار دادن گوی روی سکو و حمل کپسول اکسیژن است.
امیری با اشاره به اینکه در سال آینده رقابت های قوی ترین مردان کشور در چابهار برگزار خواهد شد تصریح کرد: معرفی ساحل بکر و جاذبه های طبیعی این شهرستان و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام از اهداف برگزاری این مسابقات است و در آینده نزدیک مسابقات قوی ترین مردان ساحلی استان و از اسفند سال 95 نیز قوی ترین مردان کشور را برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: رقابت های ساحلی قوی ترین مردان را به عنوان یک برنامه ثابت کشوری در تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ثبت برسانیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 422618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *