۰
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

در راستای کاهش خسارات احتمالی بارندگی، تمهیدات لازم توسط ستاد بحران شهرستان پیش بینی شده است

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار گفت: در راستای کاهش خسارات احتمالی و ایجاد امنیت روانی، تمهیدات لازم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار در نظر گرفته شده است.
احمد علی موهبتی
احمد علی موهبتی
احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به سامانه بارشی در سطح استان و شهرستان چابهار و اظهار کرد: سامانه بارشی جدید که از امروز وارد استان و شهرهای جنوبی شده احتمال بارش رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و تندباد است.
وی افزود: تمهیدات لازم توسط ستاد بحران شهرستان چابهار لحاظ شده و این ستاد از آمادگی مطلوبی در راستای برطرف کردن مشکلات احتمالی برخوردار است.
موهبتی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش خسارات احتمالی و ایجاد امنیت روانی، تمهیدات لازم توسط ادارات ستاد بحران در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره هواشناسی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: باورود سامانه بارشی به استان ازبعدازظهر امروز بتدریج افزایش ابر وتا پایان هفته جاری به تناوب رگبار باران یا تگرگ، رعدوبرق و وزش بادپیش بینی می شود.
محمد رضا سالاری افزود: دریای عمان مواج ومتلاطم بوده ورگبار ورعدوبرق روی دریا نیز شدید خواهد بود در این مدت تردد قایقهای سبک و ماهیگیری با حفظ ایمنی لازم انجام شود و تا حد امکان از تردد قایقهای سبک در مناطق دور از ساحل خودداری شود.
وی بیان کرد: در برخی نقاط بویژه سواحل رگبار شدید باران، و تگرگ دور از انتظار نیست و به دلیل شدت بارندگی، در برخی معابر سطح شهر آبگرفتگی به وجود می آید.
وی افزود: در حال حاضر هوای شهرستان چابهار 26 درجه سانتیگراد، سرعت باد 10 کیلومتر بر ساعت و دارای مه رقیق است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 422616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *