۰
امام جمعه شهرستان چابهار در گفت و گوی تفصیلی با چهاربهاران:

دخالت رسانه های بیگانه در انتخابات نمونه بارز نفوذ درکشور است/ حضور حداکثری مهمترین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دخالت آشکار بی بی سی و رسانه های بیگانه در امور جاری کشور بخصوص انتخابات نمونه بارز وجود جریان نفوذ در لایه های جامعه است.
امام جمعه شهرستان چابهار
امام جمعه شهرستان چابهار
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به وجود مردم سالاری حقیقی در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دمکراسی در جمهوری اسلامی ایران  به معنای واقعی  مردم سالارانه وجود دارد در حالی که در هیچ کجای کشورها این نوع دمکراسی  که در آن همه مردم حق داشته باشند در سرنوشت شان دخالت داشته باشند وجود ندارد.
حجه الاسلام والمسلمین موسوی افزود: کشورهای مدعی دموکراسی از نوع غربی بخصوص ایالات متحده آمریکا کل احزابشان در دو حزب خلاصه می شود و در واقع قدرت در بین آنها دست به دست می شود در نتیجه به معنای واقعی در آنجا دموکراسی وجود ندارد در حالی که در جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی به معنای حقیقی وجود دارد.
خطیب جمعه چابهار حضور حداکثری مردم را مهمترین عامل اقتدار ایران دانست و بیان کرد: با اینکه ایران نه از نظر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی برترین کشور است اما چیزی که باعث برتری کشور شده است همین حضور مردم در صحنه است.
وی ادامه داد: : این دمکراسی واقعی است که در ایران وجود دارد لذا مقام معظم رهبری تاکید برحضور پرنگ و چشمگیر مردم دارد هرقدر این حضور بیشتر باشد اقتدار به همراه دارد و مایوس بودن دشمن بیشتر خواهد شد لذا مشارکت حداکثری واقعا نشانه قدرت و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
حجت السلام موسوی این نمونه این دموکراسی را مردم در 22 ماه نشان دادند و افزود: در 7 اسفند مردم با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای بار دیگر قدرت ایران را نشان داند.
وی تکلیف دیگر مردم را انتخاب شایسته برای مجلس عنوان کرد و گفت: کسانی که علاقه به ایران، اسلام و انقلاب دارند تکلیف این است بهترین ها را به هر دو مجلس بفرستند به این اکتفا نکنند که شورای نگهبان صلاحیت شان را تایید کرده پس هرکدوم رفتن مهم نیست نخیر مردم از بین صالحین باید اصلح رو انتخاب کنند امام (ره) تاکید داشتند مردم حتما تحقیق کنند ببینند از بین اینها چه کسی خادم، مومن و دلسوز تر از همه به کشور و به نظام است.
 وی ادامه داد: اجازه ندهیم افرادی سست یا بر معیار غربگرایی در مجلس باشند مجلسی متکی به ملت و آرمان ها و پاسداری از ارزش های ملی و فرهنگ ملت رو بتواند درک و جاری کند اگر چنین مجلسی و چنین انتخابی کنیم این مجلس مرعوب غرب و آمریکا نخواهد شد یعنی اینکه نگران غرب نخواهند بود و و با هر چشم غره ای تسلیم شوند واقعا اگرچنین مجلسی داشته باشیم به فرموده مقام عظمی ولایت فاجعه است برای کشور، مجلس مرعوب دیگر کشور را نمی تواند اداره کند عزت و اقتدار کشورو توسعه ملی و عدالت اجتماعی را اداره کند.
امام جمعه شهرستان چابهار در خصوص نفوذ اظهار کرد: نفوذ واقعا جدی است همه تلاش را غرب و استکبار جهانی آمریکا کردند لذا الان خیلی بنا دارند واقعا ننگ است برای یکایک ملت رادیوانگلیس BBC  تکلیف تعیین کند که بگوید به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید کاملا مشهود است که می خواند نفوذ کنند.
وی ادامه داد: انگلیس و آمریکا به آنها امید بسته و می خواهد از انها استفاده کند اینها علائم همان نفوذی است که مقام معظم رهبری می فرماید بلکه ملت ما حواسش جمع باشد آنهایی که انگشت اشاره انگلیس طرف انهاست مردم فهیم ما به انها رای ندهند اجازه نفوذ نباید بدهیم.
وی گفت: باید از تاریخ عبرت بگیریم از نفوذ های در زمان بنی صدر در دولت موقت که چه جنایاتی شد ما این تاریخ را باید آیینه عبرت قرار دهیم.
خطیب نماز جمعه شهرستان چابهار عنوان کرد: آیا می شود به آمریکا اعتماد کرد من از شما سئوال می کنم؟!! در همین مسئله برجام که همه آنها مدعی هستند از روزی که برجام اجرایی شده تا حالا چقدر آمریکا تهدید کرده است چقدر تحریم های جدیدی را شروع می کند آیا می شود به این آمریکا اعتماد کرد ما فراموش نمی کنیم بد عهدی های آمریکاها را، در جریان لانه جاسوسی وقتی جاسوس ها را که قرار بر آزاد شدن آنها شد طبق قرار ایران جاسوس ها رو آزاد کند و آمریکا هم دارایی های ایران را آزاد کند جاسوس ها آزاد شد ما که عمل کردیم اما یک ریال از پول های بلوک شده رو آزاد نکردند با اینکه تعهد کرده بود آیا ازاد کردند ابدا، به کدوم تعهد تا به امروز آمریکا عمل کرده است.
حجت السلام والمسلمین موسوی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری نباید به آنها دل خوش کنیم به لبخندهای دیپلماسی به اینها امید نبندیم آمریکا واقعا دشمن است تا حالا هر دشمنی که می توانسته کرده به آنها نباید اعتماد کرد دشمن را باید مراقبت کرد؛ همان طوری که سپاه نشان داد مراقبت کردن مقتدرانه از مرزهای آبی و هوایی زمینی و لحظه به لحظه مراقبت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اگر آنها بخواهند نفوذ کنند با واکنش سریع نیروهای مسلح ما رو به رو خواهند شد که شما دیدید آمریکایی ها به چه روزی افتادند اگر همه مسئولین سیاسی ما همین طور مراقبت کنند هیچ غلطی نمی توانند بکنند باید همه مراقب باشیم مثل نیروهای مقتدر سپاه باید از مرزهای اقتصادی و فرهنگی و سیاسی هم مراقبت شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 422585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *