۰
فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با چهاربهاران خبر داد:

استقرار ۲۸۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار

فرماندار ویژه چابهار گفت: تعداد 282 شعبه اخذ رأی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، قصرقند و کنارک برای انتخابات 7 اسفندماه پیش‌بینی‌شده‌است.
فرماندار
فرماندار
احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگر چهاربهاران با بیان اینکه باید تلاش کنیم انتخاباتی آبرومند و درخور و شأن نظام برگزار کنیم، اظهار کرد: شش هزار نیروی انسانی در این دوره از انتخابات فعالیت می‌کنند و نزدیک به 300 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، قصرقند و کنارک، آماده برگزاری انتخابات در 7 اسفند سال جاری است.
وی افزود: با توجه به پراکندگی و گستردگی در حوزه انتخابیه جنوب استان که با حدود جمعیت 500 هزار نفر جمعیت و از مجموعه این تعداد شعبه اخذ رای 50 درصد صندوق ها سیار هستند.
 فرماندار شهرستان ویژه چابهار ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام امکانات جهت برگزاری انتخابات اسفندماه از هم‌اکنون مهیا شده‌است.
موهبتی بیان کرد:‌ عوامل اجرایی انتخابات باید در شعب اخذ رای حاضر شده  و برای هر شعبه اخذ رای بین 5 تا 7 نفر و یک بازرس یرای صندوق ها براساس قوانین و مقررات در این حوزه نظارت لازم را داشته باشند و از هرگونه اعمال نظر شخصی دوری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در سطح شهرستان باشیم.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز هفتم اسفند 94 برگزار می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 422582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *