رعایت اصل امانت‌داری در انتخابات مورد توجه دولت است

25 بهمن 1394 ساعت 14:22

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش با تاکید بر اینکه رعایت اصل امانت داری در انتخابات هفت اسفند مورد توجه دولت است گفت: مراحل برگزاری انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه این شهرستان به خوبی طی می شود.


به گزارش چهاربهاران، محمد احمدی در نشست مشترک رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، اعضای هیئت اجرایی انتخابات و اعضای شورای اداری شهرستان خاش بیان کرد: دغدغه مهم دولت و دست اندرکاران امر انتخابات پرشور برگزار شدن و سلامت آن می باشد.
وی افزود: در مراحل نانویسی و بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در هیئت های اجرائی و نظارت کارها با حساسیت بالایی دنبال شده و ان شاءالله در روزهای آتی و هفتم اسفند ماه نیز این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: خلق حماسه با شکوه 22 بهمن و به دنبال آن انتخابات هفتم اسفند زمینه ساز استحکام نظام اسلامی و نمایش همبستگی و اتحاد ملت است.
معاون فرماندار خاش ادامه داد: همه عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات به سلامت، شکوه و عظمت انتخابات و صیانت از آرای مردم می اندیشند.
وی تاکید کرد: رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات مهمترین دغدغه دولتمردان و عوامل دست اندر کار در موضوع انتخابات می باشد.
احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و کشور برای مایوس کردن مردم جهت شرکت در انتخابات و ناسالم برگزار شدن آن و در نتیجه نا امن کردن کشور تلاش جدی و مستمری دارند اظهار کرد: بایستی در این موضوع همه اقشار جامعه و بویژه عوامل دست اندرکار انتخابات هوشیار باشند.
در این نشست شماری از کارشناسان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در موضوع انتخابات، اهمیت شناخت ترفندهای دشمنان و کمک به برگزاری سالم، باشکوه و حداکثری انتخابات مطالب عنوان و ضرورت جدی گرفتن استفاده از تلفن و امکانات ارتباطی را متذکر شدند.


کد مطلب: 422542

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422542/رعایت-اصل-امانت-داری-انتخابات-مورد-توجه-دولت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir