۰

آغاز بکار نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از امروز در زاهدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از امروز 25 بهمن ماه در زاهدان آغاز به کار می کند و این نمایشگاه تا اول اسفند ماه ادامه دارد.
نمایشگاه کتاب
نمایشگاه کتاب
به گزارش چهاربهاران، مسگرانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: نمایشگاه باید محل گفتگو ، گفتمان فرهنگی و مقولات مربوط به کتاب و کتابخوانی باشد.
وی از برنامه های موجود در این نمایشگاه به سرای اهل قلم، جلسات نقد کتاب،جلسات شعر، شب های فرهنگی شهرستان ها،برنامه های هنری،ایستگاه نقاشی، معرفی برخی از آثار ارزشمند و تقدیر از برگزیدگان کتاب سال استان اشاره کرد.
وی گفت:250  غرفه در هفدهمین نمایشگاه  کتاب استان دایر است که 656 ناشر ثبت نام کردند ولی به دلیل محدود بودن تعداد غرفه ها از 450 ناشر دعوت به عمل آمده است .
وی تعداد ناشران استان که در این نمایشگاه حضور دارند را 18 ناشر اعلام کرد و ادامه داد: 50 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی،هنری ،دینی و ..در این نمایشگاه ارائه می شود.
مسگرانی با بیان اینکه در مجموع 30 درصد تخفیف برای خریداران کتاب این نمایشگاه در نظر گرفته شده است افزود: 20 درصد تخفیف از طرف اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و 10 درصد از طرف ناشر برای خریداران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه حدود 700 میلیون تومان بن یارانه خرید کتاب برای این نمایشگاه پیش بینی شده است افزود: این نمایشگاه همچون سال های گذشته در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان برگزار و ساعت بازدید این نمایشگاه صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از 16 تا 20 می باشد.
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 422540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *