۰

کشف 914 کيلو گرم مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از کشف 914 کيلو گرم موادمخدر از نوع ترياک و مرفين و دستگيري سه قاچاقچي و توقيف سه دستگاه خودرو خبر داد.
کشف مواد
کشف مواد
به گزارش چهاربهاران، سردار "حسين رحيمي " در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي تشديد برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر وسوداگران مرگ و کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد جابجايي مقادير متنابهي مواد مخدر درمحور "خاش- زاهدان" را دارند بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: پس از انجام تحقيقات گسترده و به دست آمدن سرنخ هايي از محل تردد قاچاقچيان وخودروي مورد استفاده آنان، تيمي مجهز از يگان تکاوري"خنجک"، مواد مخدر استان و پاسگاه "جون آباد" به محورهاي "خاش- زاهدان" و "سرجنگل- کورين" و "قلعه بيد اعزام" و منطقه را زير نظر گرفتند.
سردار رحيمي ادامه داد: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و رصد تحرکات قاچاقچيان، خودروي حمل مواد که يک دستگاه زانتيا سفيد رنگ بود، شناسايي و به راننده آن دستور ايست دادند اما سرنشينان بلافاصله خودرو را رهاکرده و اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کردند.
اين مقام انتظامي از حجم آتش پليس به سمت اشرار خبر داد و گفت: با هوشياري ماموران، اشرار عرصه را بر خود تنگ ديده و با به جا گذاشتن خودروي حامل مواد با استفاده از تاريکي شب و کوهستاني بودن نطقه متواري شدند.
فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران در بازرسي از خودرو، 776 کيلو و 400گرم ترياک و 54 کيلوگرم مرفين کشف کردند.
سردار رحيمي از عمليات موفق ديگر در زاهدان خبر داد و عنوان کرد:در پي کسب خبري مبني بر حمل و جابجايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر توسط يکي از قاچاقچيان معروف با يک دستگاه کاميون در زاهدان موضوع در دستور کار تيمي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با پايش اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، ماموران موفق به شناسايي خودرو حامل مواد و يک دستگاه خودرو پژو به عنوان راه بلد در يکي از خيابان هاي اصلي زاهدان شدند و در اقدامي به موقع دو خودرو را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در پايان از کشف 41 عدد بطري نوشابه حاوي 84 کيلو گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در کاميون جاسازي شده بود خبر داد و خاطر نشان کرد:در اين راستا سه نفر قاچاقچي دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 422530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *