۱

برخی از مدارس سیستان و بلوچستان لازم التوجه هستند

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برخی از مدارس استان لازم التوجه هستند ، نرم افزار و سخت افزار نیاز دارند تا بتوانند با استفاده از همیاری های خیرین زمینه پیشرفت دانش آموزان را فراهم کنند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان
به گزارش چهاربهاران، علیرضا نخعی درجلسه ای که با حضور اعضای شورای معاونین ، مؤسس بنیادعلمی فرهنگی قلم چی، مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی و رئیس مجمع خیرین کشور برگزارشد اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان درصورتی که بتواند پتانسیل های مثبت خود رافعال کند می تواند سبب خوشبختی کشور نیز بشود.
وی گفت: حضور شما در این استان باعث برکات خاصی شده و معتقدم اگر در این استان یک آجر گذاشته شود به اندازه ده آجری ارزش دارد که در دیگر نقاط کشور گذاسته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: باید با کمک خیرین میانگین نمرات تغییر کند.
نخعی  با بیان این که اگرچه از وجود خیرین اندیشه ساز و جریانهای خیری گوناگون نیزبهره مند شده وگروه های جهادی دانشجو و خیرین سبب شده اند تا کیفیت آموزش استان جهش قابل ملاحظه ای داشته باشد تاکید کرد: باید فاصله معنا دار این استان با سایر استانهای کشور کم شود.
وی کسب 11رتبه یک و دور قمی درکنکور، رتبه های زیرهزار و افزایش سه برابری آن در سال گذسته را نتیجه همین اقدامات دانست.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: قبولی پزشکی در 7منطقه از آموزش و پرورش در سال گذشته ، الگوی مناسب برای سایر دانش آموزان شده است.
 وی از کانون قلم چی خواست تابرای این استان یک برنامه ویژه طراحی کند تا فضا سازی های بد راحذف کنیم .
وی از پرداخت 12میلیاردهزینه خرید سالانه کتاب برای دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه به همت حمایت های دولت تدبیر و امید ،کمکهای بسیاری به این استان می شود .ضریب اعتبارات ما افزایش پیدا کرده و ردیف اعتباری عدالت آموزشی در سر فصل اعتبارات کشور گنجانده شده است .
نخعی خواهان همکاری برای جذب 120هزارکودک بازمانده از تحصیل شد .
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: دژی از تحصیل وخرد می تواند مقابل هر هجمه ای بایستد و آنچه باعث شده تا ما دراین جا جمع شویم عشق و دلسوزی است .
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 422528
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *