۰
با حضور معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی؛

طرح های عمرانی بنادر و دریانوردی با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال به بهره برداری رسید+ تصاویر

4 پروژه عمرانی در بندر چابهار با حضور معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بنادر
بنادر
به گزارش چهاربهاران، چهار پروژه عمرانی ترمینال کانتینری بندر شهید کلانتری، زمین چمن مصنوعی مدارس کوی بندر، آب شیرین کن بندر شهید بهشتی و دیوار حفاظتی ساحلی بندر شهید بهشتی از پروژه های افتتاح شده اداره بنادر ودریانوردی در شهرستان چابهار در دهه مبارک فجر بود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان را 400 میلیارد ریال عنوان کرد.
سیاوش رضوانی افزود: ترمینال کلانتری بندر شهید کلانتری در مساحت 39000 مترمربع، توسط شرکت آرشین و مشاور تهران بنا شده ه است و با مبلغ 70 میلیارد ریال و با ظرفیت 150 هزار  کانتینرهای معمولی و یخچالی هزینه شده است.
وی بیان کرد: هدف ایجاد این ترمینال را پذیرش کالاهای کانتینری اعم از کانتینرهای صادراتی و وارداتی  است.
رضوانی از دیگر پروژه های افتتاح شده در گرامیداشت دهه مبارک فجر را آب شیرین کن بندر شهید بهشتی عنوان کرد و گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و روش MSF تغییر روش داده شد، آب شیرین‌کن اداره کل بندر شهید بهشتی در سال‎های قبل تولید آب شیرین به روش تبخیری و سوخت دستگاه به صورت نفت‌گاز بوده است که در روش جدید با رعایت الزامات زیست محیطی، صرفه جویی در مصارف برق و سوخت های فسیلی استفاده می شود.
وی افزود: واگذاری آب شیرین کن به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری شرکت با هزینه 50 میلیارد ریال بوده است.
رضوانی افزود: زمین چمن مصنوعی ویژه مدارس ابتدایی در مساحت 2 هزار و 700 متر مربع با مبلغ 3 میلیارد 500 میلیون ریال در محوطه کوی مسکونی بندر احداث و تجهیز شده است.
رئیس اداره کل بنادر و دریانوردی شهرستان چابهار بیان کرد: دیوار حفاظتی در قسمت جنوبی بندر شهید بهشتی با طول 2 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 240 میلیارد ریال با هدف ملاحظات پدافند غیرعامل و حفظ زیرساخت های احداثی در مجاورت نوار ساحلی ایجاد شده است.‎
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 422514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *