۰
در دهه مبارک فجر؛

بانوان چابهار نمایشگاه صنایع دستی برپا کردند+ تصاویر

نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های بانوان در مرکز آموزش و فنی و حرفه ای چابهاربرپا شد.
صنایع دستی
صنایع دستی
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار  در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان جامعه ظرفیت و استعداد بسیاری در عرصه‌های مختلف دارند که اگر بسترهای مناسب برای شکوفایی این قابلیت‌ها وجود داشته باشد شاهد پیشرفت و توسعه جامعه نیز خواهیم بود.
 خداداد اولیائی بیان کرد: آموزش مهارتی فنی وحرفه ای می تواند در توانمندسازی و تربیت نیروی کار در راستاي اشتغال پایدار نقش اساسي و ارزنده اي ايفا كند.
وی دامه داد: در این نمایشگاه توانمندی های مختلف و آثار هنری بانوان در حرفه های مختلف مرتبط با زنان به نمایش گذاشته شده است.
اولیائی هدف از برگزاری این نمایشگاه را خودباوری بانوان، توسعه و فراگیری فرهنگ مهارت آموزی دانست.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار تصریح کرد: در این نمایشگاه بانوان دستاوردها و توانمندی های خود را که شامل دستاورد حرفه های سوزن دوزی، سکه دوزی، گلیم بافی، دوخت لباس سنتی، نقاشی روی پارچه، مانتو دوزی، دوخت لباس مجلسی، معرق و منبت کاری روی چوب و صدف، روبان دوزی، مروارید بافی، نقاشی روی کاشی با رنگها به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه توانمندی های زنان چابهاری تا پایان دهه فجر هر روز در مرکزآموزش فنی و حرفه ای برای بازدید عموم مردم دایر است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.
انتهای پیام/.
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 422481
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *