۰
در گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

پروژه های عمرانی پزشکی درمانی در شهرستان چابهار افتتاح شد

همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر پروژه‌های عمرانی پزشکی درمانی در چابهار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
بهداشت
بهداشت
به گزارش چهاربهاران، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در حاشیه این برنامه ها گفت: به میمنت دهه مبارک فجر کلنگ عملیات اجرایی ساخت مرکز درمان بستر بخش پلان از توابع شهرستان چابهار در اولین روز این دهه به زمین زده شد.
 ابراهیم جنگی‌زهی افزود: در دومین روز دهه مبارک فجر ساختمان بیماران خاص بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار در زمینی به مساحت 640 متر مربع و در 2 طبقه به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: بخش دیالیز با 11 تخت در طبقه اول و بخش تالاسمی با 23 تخت در طبقه دوم این ساختمان قرار دارد.
وی بیان کرد: کلینیک تخصصی با 1835 متر مربع زیر بنا  و 51 میلیار ریال اعتبار کلنگ زنی در مدت 12 ماه احداث خواهد شد. و مرکز MRI بیمارستان نیز با 105 مترمربع زیربنا و اعتبار افزون بر 45 میلیارد ریال در مدت حدود یک ماه ساخته می شود.
جنگی زهی ادامه داد: ساخت بلوک زایمانی نیز با هزار و 658 مترمربع در دو طبقه نیز از دیگر طرح های شبکه بهداشت و درمان چابهار است.
وی  از دیگر برنامه های شبکه بهداشت و درمان چابهار در دهه مبارک فجر ویزیت رایگاه بیماران خبر داد و گفت: ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی درمانی روستایی، اعزام تیم مشاوره بیماری های غیر واگیر به مناطق محروم روستایی و عیادت از بیمارن از دیگر  برنامه های این شبکه در ایام الله دهه مبارک فجراست.
انتهای پیام/
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 422479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *