۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبرداد:

۱۳ واحد تاسیساتی و سازه‌های دریایی در چابهار مجوز ساخت گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از صدور و تمدید 13 مورد مجوز ساخت و بهره برداری برای تاسیسات و سازه های دریایی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اسکله
اسکله
به گزارش چهاربهاران، سیاوش رضوانی ضمن با اهمیت بر شمردن سواحل استان در جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل اظهار کرد: صدور اجازه تاسیسات، تجهیزات و اسکله ها ضمن تصویب طرح حق نظارت در اجرا و بهره برداری بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی طبق تبصره 22 ماده 3 آیین نامه مصوب 1348 هرگونه ساخت و ساز در دریاها، و رودخانه های قابل کشتیرانی بدون مجوز سازمان بنادر و دریانوردی ممنوع است و سازمان بنادر و دریانوردی از طریق دادگستری از عملیات ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز و یا خارج از مجوز جلوگیری می کند و مرجع قضایی مکلف است به پرونده خارج از نوبت رسیدگی کند و در صورت احراز تخلف حکم قلع بنا و یا توقف عملیات یا اصلاح مجوز را صادر نماید.
وی افزود: تاسیسات دریایی که برای آنها مجوز ساخت و بهره برداری با کاربری متفاوت صادر شده عبارتند از بندر صیادی پزم ، جایگاه سوخت بریس ، دو شاخه موج شکن شرکت دریا امید چابهار، بندر صیادی تنگ، بندر صیادی بریس، بندر صیادی رمین، بندر صیادی پسابندر، جایگاه سوخت پسابندر، بندر صیادی کنارک، جایگاه سوخت کنارک، بندر صیادی زرآباد و شرکت شناور سازی منصور است.
رضوانی اظهار کرد: کل مجوزهای صادره برای سازها بین 6 تا دو سال است و در طول این مدت، ساخت و بهره برداری از طریق گشت و نظارت بر سواحل مورد بازدید قرار می گیرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 422441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *