فرمانده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه مانور دفاع از ساحل:

سواحل کشور برای دشمن ناامن است/ بسیجیان دریادل چابهاری حافظی مطمئن برای مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران هستند

6 بهمن 1394 ساعت 10:28

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: بسیجیان دریادل چابهاری حافظی مطمئن برای مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران در جنوب هستند.


سرهنگ پاسدار علی کوهستانی در حاشیه برگزاری رزمایش سردار محمد زاده و مانور دفاع از ساحل در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مقابله با ناآرامی‌ها، دفاع از کوی وبرزن، امداد ونجات ودفاع از ساحل از جمله تاکتیک‌هایی است که متناسب با تهدیدات شهرستان ساحلی چابهار تدارک وبا حضور بسیجیان برگزار شد.
 
وی افزود: دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند ملت انقلابی ایران همانند هشت سال دفاع مقدس همچنان ایستاده اند و لحظه ای از آرمانهای حضرت امام و شهدای انقلاب وجنگ کوتاه نخواهند آمد.
 
فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) تصریح کرد: گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت‌المقدس و کوثر هر کدام در حوزه ماموریتی وعملیاتی خود وظایفی را برعهده داشتند و در این رزمایش سه روزه به اجرا گذاشتند.
 
وی بیان کرد: توجه به وجود مرز دریایی در بندر اقیانوسی چابهار دفاع از ساحل از برنامه های منحصر به فرد سپاه شهرستان چابهار نسبت به دیگر نقاط استان است که در این رزمایش  بسیجیان دریادل چابهاری  پس از برگزاری صبحگاه به منطقه عملیاتی خود در کرانه های سواحل مکران رفتند ودر محل های مورد نظر به دفاع از ساحل پرداختند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 422437

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422437/سواحل-کشور-دشمن-ناامن-بسیجیان-دریادل-چابهاری-حافظی-مطمئن-مرزهای-آبی-جمهوری-اسلامی-ایران-هستند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir