۰
مولوی عبدالرحمن مولازهی:

سنی امریکایی وشیعه انگلیسی هر دو دشمن انسانیت واسلام هستند/ دین اسلام اخرین و کاملترین دین در میان ادیان الهی است

امام جمعه اهل سنت چابهارگفت: بدعت گذاران داخلی و خارجی چه سنی امریکایی و چه شیعه انگلیسی هر دو جریاناتی منحرف و در مقابل وحدت وانسجام ملی حرکت می گنند.
امام جمعه اهل سنت چابهار
امام جمعه اهل سنت چابهار
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالرحمن مولازهی ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به خاتمیت اظهار کرد: دین اسلام اکمل دینهاست وبه سبب دست کاری کتب سایر ادیان تنها دین اسلام است که به نص صریح قران إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ  قرآن حفظ شده و تاکنون هیچ دستکاری در ان نشده است.
وی با اشاره به فتوا مقام معظم رهبری در رعایت خطوط قرمز و مقدسات اهل سنت افزود:  رهبر معظم انقلاب محور مبارزه با بدعتها و انحرافات مذهبی است ایشان با اعلام خطوط قرمز ترسیم شده خط بطلانی بر   بدعت گذاران ومنحرفین  گذاشت.
امام جمعه اهل سنت امام جعفر صادق(ع) را از شخصیتهایی دانست که مورد قبول همه فرق اسلامی است و بیان کرد: تلاقی ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را بسیار مبارک است .ایشان از شخصیتهای بزرگ برای شیعه وسنی هستند و بزرگان و امامان فرق چهارگانه اهل سنت از شاگردان امام صادق (ع) بوده اند.
ملازهی احترام به اهل بیت را از اصول اهل سنت دانست و تاکید کرد: اهل سنت وجماعات احترام خاص و ویژه ای برای اهل بیت (ع) قائل هستند و خود این بزرگواران به عنوان عامل مهمی در وحدت شیعیان واهل تسنن در بلاد اسلامی به شمار می آیند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 422329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *