‌کاندیداتوری 115 نفر ‌برای انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان/17 نفر نامزد خبرگان شدند

2 دی 1394 ساعت 7:49

در ششمین روز ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری، آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان نام‌نویسی کرد.


به گزارش چهاربهاران، بر اساس اعلام علی‌اصغر جمشیدنژاد رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت تعداد داوطلبان ثبت‌نام‌کننده برای انتخابات مجلس تا روز گذشته 79 نفر و خبرگان رهبری 10 نفر اعلام شده است.
امروز وضعیت ثبت‌نام داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه مختلف به شرح ذیل است:
امروز در زاهدان پنج داوطلب مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند که هیچ کدام در زمره چهره‌های شاخص احزاب مختلف نیستند، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی هم صبح امروز برای انتخابات خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.
در حوزه انتخابیه زابل نیز امروز تاکنون دو نفر برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند که غلامحسین علی احمد و شیرعلی کوهکن هستند.
در حوزه انتخابیه چابهار هم سه نفر برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند که ثبت‌نام دو نفر نهایی شده که هیچ‌کدام در گروه‌ها و احزاب مختلف شاخص نیستند.
گفتنی است، در حوزه چابهار محمدانور بیجار زهی، یعقوب جدگال، عبدالغفور ایرانژاد از چهره‌های شاخصی هستند که نام‌نویسی کرده‌اند.
در حوزه انتخابیه سیستان، حبیب‎الله دهمرده در لیست داوطلبان مجلس شورای اسلامی حضور دارد.
در حوزه زاهدان، محمدتقی رخشانی، ناصر کاشانی نیز در لیست داوطلبان حضور دارند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: امروز 36 نفر با مراجعه حضوری به 6 حوزه انتخابیه برای شرکت در رقابت‌های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند و در مجموع تاکنون 115 نفر در 6 حوزه سیستان و بلوچستان نام‌نویسی انجام داده‌اند.
علی‌اصغر جمشیدنژاد بیان کرد:‌ 17 نفر نامزد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش روز گذشته با مراجعه به فرمانداری زاهدان اقدام به نام نویسی کردند.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 422293

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422293/کاندیداتوری-115-نفر-برای-انتخابات-مجلس-سیستان-بلوچستان-17-نامزد-خبرگان-شدند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir