۰
گزارش چهاربهاران از دومین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛

روز کم ترافیک ثبت نام داوطلبان مجلس دهم در حوزه انتخابیه چابهار/ نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی هم آمد+ تصاویر

در دومین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس دهم در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر و کنارک فقط دو نفر حضور یافت.
انتخابات مجلس دهم
انتخابات مجلس دهم
به گزارش چهاربهاران، دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه چابهار همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد و در اولین ساعات روز کسی مراجعه نکرد.
در این روز معاون عمراني استاندار سيستان و بلوچستان با هدف بازديد از زير ساخت ستاد انتخابات و چگونگي روند ثبت نام كانديداهاي دهمين دوره انتخابات مجلس امروز ازستاد مركزي حوزه انتخابيه شهرستان هاي چابهار، نيكشهر، كنارك و قصرقند مستقر در معاونت استانداري و فرمانداري ويژه چابهار از اين مركز بازديد كرد و ضمن تقديرازاقدامات انجام شده را مطلوب عنوان کرد.
دكتر باقر كرد در اینباره افزود: دستگاه های اجرایی استان و نیز هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات آماده هستند و امیدواریم که انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را در استان شاهد باشیم.
رييس مركز حوزه انتخابيه  شهرستان هاي چابهار،نيكشهرقصرقند و كنارك در اين بازديد بیان کرد: تمامي اقدامات و تمهيدات لازم در جهت برگزاري و اجراي مناسب انتخابات در اين حوزه انتخابيه انديشيده شده است.
 

 
احمد علي موهبتي با اشاره به دومین روزثبت نام افزود: در روز گذشته سه نفر برای ثبت نام اقدام کردند که مراحل ثبت نام آنها انجام شد.
در ادامه یعقوب جدگال نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی برای دهمین دوره مجلس دهم، اعلام کاندیداتوری کرد.
 

 
عبدالمجید میهن خواه فرهنگی هم برای ثبت نام کاندیدای مجلس دهم در فرمانداری ویژه چابهار حضور یافت و نام نویسی کرد.

 
عصر امروز و در ساعات پایینی زمان ثبت نام داوطلبان عبدالغفور ایرانژاد نماینده ادوار گذشته شهرستان چابهار با حضور در محل ثبت نام برای نامزدی انتخابات مجلس دهم برای حوزه انتخابیه شهرستان چابهار، نیکشهر، قصرقند و کنارک ثبت نام کرد.
 

 
و آخرین نفری که در فرمانداری ویژه چابهار حضور یافت، ایوب جدگال فرهنگی از دشتیاری بود که برای دور بعدی مجلس دهم ثبت نام کرد.
 
ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس دهم از 28 آذر ذآغاز و تا 4 دی ماه ادامه دارد.
طبق بند هفتم ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کسانیکه قصد کاندیداتوری انتخابات مجلس را دارند باید هنگام ثبت نام حداقل سن سی سال تمام و حداكثر هفتاد و پنج سال تمام داشته باشند.
گفتني است، دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري، جمعه هفتم اسفند به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 422277
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *