سه کشته و چهار مجروح نتیجه بی احتیاطی رانندگان در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان

28 آذر 1394 ساعت 14:23

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان،از جان باختن سه نفر و مجروح شدن چهار نفر دیگر در دو حادثه رانندگی در محورهای جنوب استان خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سرهنگ "محمد رضا کورسی " در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک شی ثابت در کیلومتر 46 محور " نیکشهر-چابهار" بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.
رییس پلیس راه جنوب استان "سیستان و بلوچستان "ادامه داد: در این حادثه،یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو،با گاردریل برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده سواری پراید در دم فوت و یک نفر از سرنشینان خودرو پراید مجروح نیز در این حادثه مجروح می شود.
سرهنگ کورسی با اشاره به حادثه دیگری در کیلومتر 30 محور فرعی "نیکشهر-قصر قند" خبر داد و شدت ضربه وارده راننده و ترک نشین موتور سیکلت در دم فوت و راننده و دو نفر از سرنشینان سواری پژو 405 نیز مجروح شدند.
رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه محورهای جنوب استان دو طرفه می باشد از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: توجه کافی را به جلو داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند.


کد مطلب: 422272

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422272/سه-کشته-چهار-مجروح-نتیجه-بی-احتیاطی-رانندگان-محورهای-جنوب-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir