۰
قاضی زاده هاشمی:

دغدغه هر روز و هر شب روحانی، افزایش قیمت‌هاست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه در اکثر جلسات هیأت دولت، شخص رئیس جمهور بر توجه به محرومان و مستضعفان تأکید ویژه‌ای دارد، گفت: پیشگیری از افزایش قیمت‌ها دغدغه هر روز و هر شب رئیس جمهور و هیأت دولت است.
قاضی زاده هاشمی
قاضی زاده هاشمی
به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم ضیافت الهی که شب گذشته در شیرخوارگاه آمنه و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیّرین برگزار شد، اظهار داشت: احسان و کمک به نیازمندان بخشی از فرهنگ بومی و ملی ماست که ارزشمند بوده؛ اگر چه امروزه کمی کم‌رنگ شده است.
 
وی ضمن تقدیر از خیّرینی که از نیازمندان و مددجویان بهزیستی حمایت می‌کنند، گفت: دولت توانسته در قالب وزارت رفاه و وزارت بهداشت گام‌هایی را بردارد، اما با توجه به شرایط بسیار گرفتار است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دغدغه‌های رئیس جمهور در جلسات هیأت دولت، خاطرنشان کرد: شخص رییس جمهور در اکثر جلسات دولت بخش محرومان و مستضعفان و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها را مطرح می‌کند که این موارد از دغدغه‌های هر روز و هر شب هیأت دولت است.
 
هاشمی با اشاره به کاهش برخی از مشکلات گذشته مردم در حوزه درمان، اضافه کرد: بخش قابل توجه‌ای از این مشکلات در مراکز درمانی و بیمارستانی کاهش پیدا کرده است، اما همچنان برخی از مشکلات باقی مانده است.
 
وی با اشاره به بازدید اخیر خود از بیمارستان شهدای تجریش و لبافی‌نژاد گفت: در بازدید از این دو بیمارستان شاهد بودم که بیماران با کمبود تخت روبرو بودند و این درحالی بود که برخی از بیماران در راهروهای بیمارستان بستری بودند و من به‌دلیل کمبود تخت و شرایط در این بیمارستان‌ها از مردم خجالت می‌کشم.
 
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بیمارستان‌ها و مشکلات موجود در مراکز درمانی، 3 درصد از اعتبارات عمرانی به ساخت بیمارستان‌ها و تأمین تجهیزات آنها اختصاص داده شده است و این در حالی است که ما در حوزه مراکز درمانی و بیمارستانی با کشورهای همسایه و منطقه فاصله بسیار داریم.
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 422205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *