۱
فردا انجام می شود؛

برگزاری راهپیمایی مردم چابهار در محکومیت اغتشاش گران و فتنه گران

جانشین اداره تبلیغات چابهار از راهپیمایی مردم چابهار روز دوشنبه( فردا) ساعت ۹:۳۰ در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.
برگزاری راهپیمایی مردم چابهار در محکومیت اغتشاش گران و فتنه گران
غلام رضا آرامش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در پی بروز تحرکات و اغتشاشاتی که برخی عناصر فریب خورده در چند روز اخیر در برخی از نقاط کشور داشتند انزجار شدید از سوی مردم علیه اینگونه اقدامات را در پی داشت و مردم آمادگی خود جهت ابراز انزجار و محکومیت این اقدامات اعلام می‌دارند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی باشکوه همانند سایر شهرهای کشور برای محکومیت و جوابی دندان شکن برای فتنه گران خواهد بود اظهار کرد: مردم خودجوش و همیشه در صحنه چابهار ساعت ۹:۳۰ با حضور در خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان شهدای تاسوعای حسینی تجدید بیعت خود را با آرمان های انقلاب اسلامی ایران نشان دهند تا جوابی محکم برای فتنه گرانی باشد که ساز مخالف می زنند.

جانشین اداره تبلیغات چابهار با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم در وقایع اخیر، افزود: آگاهی، هوشیاری، بصیرت و حضور پررنگ مردم در صحنه، پاد زهر فتنه‌ها است.

آرامش ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی چابهار در حفاظت و صیانت از امنیت شهر در هفته گذشته خاطرنشان کرد: دشمنان کور دل نظام، انقلاب و بدخواهان مقام معظم رهبری بدانند همه ما قطره قطره خون مان را در راه این انقلاب فدا خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دست احدی از دشمنان اسلام به این خاک آغشته شود.

انتهای پیام/ ک
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 450966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *