۲
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار:

مردم در 9 دی در سایه آگاهی و بصیرت بساط فتنه‌گری را برچیدند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: مردم در 9 دی در سایه آگاهی و بصیرت به میدان آمدند و بساط باطل و فتنه‌گری را جمع کردند.
مردم در 9 دی در سایه آگاهی و بصیرت بساط فتنه‌گری را برچیدند
علی داورنیا به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مردم ما آزادی خواه هستند و این منش را از حماسه حسینی به ارث برده اند به طوریکه در عاشورا و تاسوعای سال ۸۸ وقتی این ارزشها در حال بی حرمتی توسط برخی افراد گول خورده و عروسک گردان غربی ها بود بلافاصله مردم به صحنه آمدند و هوشیارانه آرمانهای نظام مقدس اسلامی را ارج نهادند.

وی بیان کرد: ظلم دنیای امروز که صاحبان زر و زور آن را پیشه خود قرار داده اند و به مردم کشورهای دیگر ستم می کنند، با زنده نگه داشتن حماسه حسینی می توان مقابلشان ایستاد و به ویژه مردم ایران که همیشه پای صحنه مبارزه بر علیه ستمگری حاضر بودند.

رئیس اداره بنیاد شهید چابهار افزود: 9 دی براثر فتنه گران و گستاخی نیروهای به ظاهرخودی فریب خورده قدرت های بیرونی و راهنمایی از بیرون مرزها عوامل خارجی و شیطان بزرگ نشات گرفته بودند و چند ماهی هم مقام معظم رهبر و قانون و مردم تحمل کردند و وقتی مردم دیدند آنها دست از فتنه گری برنمی دارند مردم عملا به عرصه آمدند و این قائله را تمام کردند و با صحبت های روشنگرانه رهبرمعظم میسر شد.

وی ادامه داد: تبعات فتنه عدم پیشرفت و لطمه به توسعه کشور بود که شکاف بین مردم ایجاد شد و همینطور دشمن را امیدوار کردند.

داورنیا خاطرنشان کرد: محوری ترین نقش را مردم انجام می دهند تمام کشور دست مردم است انقلابی موفق است که مردمی با بصیرت پشتوانه اش باشد.

انتهای پیام/ ف
 
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 450919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *