۱
مدیر طرح اجرائی بیمارستان صحرایی ارتش در گفتگو با چهاربهاران خبرداد؛

برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی نیروی دریایی ارتش در کنارک

مدیر طرح اجرائی بیمارستان صحرایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته وحدت اقدام به تاسیس بیمارستان صحرایی کرده است.
برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی نیروی دریایی ارتش در کنارک

 علیرضا کریمی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران از امروز تا ظهر روز هفدهم آذر ماه جاری با استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی نبی اکرم(ص) درمحدوده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان انجام می شود.

وی افزود: بیماران کمتر برخوردار روستایی با حضور در این بیمارستان صحرایی از خدمات متنوع بهداشتی و درمانی ازجمله اتاق عمل، داروخانه، بخش رادیولوژی، متخصص داخلی اطفال و زنان، مامائی، ارولوژی زنان و مردان، جراحی بیهوشی، دندان پزشکی به صورت رایگان بهره مند می شوند.

مدیر طرح اجرائی بیمارستان صحرایی ارتش بیان کرد: بیمارستان صحرایی واقع در خیابان خاتم انبیاء در حال ویزیت مردم کنارک است تمامی سنین می تواند از این بیمارستان و اقدامات پزشکی بهداشتی بهرمند شوند.

وی گفت: دکتر های عمومی در بخش زنان و مردان و اطفال در حال ویزیت بیماران هستند و دربخش تخصصی از فردا شروع ویزت انجام می شود.

کریمی با اشاره به اهداف برپایی بیمارستان خاطرنشان کرد: انسجام نیروها وکادر پزشکی ،آمادگی تیم پزشکی اضطراری و خدمات رسانی به افراد محروم و نیازمند از جمله اهداف برپایی این بیمارستان است.

انتهای پیام/خ

 
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 450739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *