۱
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

حضرت امام با تشکیل بسیج مستضعفین ضامن بقای انقلاب شد

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و آینده نگری با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین ضامن بقای انقلاب شد.
حضرت امام با تشکیل بسیج مستضعفین ضامن بقای انقلاب شد
مولوی عبدالرحمن ترنج زر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با الهام الهی بسیج مستضعفین را تشکیل داد و جوانان با اخلاص به عضویت بسیج در آمدند.
وی با اشاره به معنا مفهوم بسیج بیان کرد: اگر بخواهيم مفهوم بسيج و بسيجي را بگوییم باید تعریف بسیج از منظر حضرت امام (ره) را که فرموده اند: « بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پر ثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد.».
مولوی اهل سنت چابهار افزود: امروز همه باید بسیجی باشیم و با روحیه بسیجی کار کنیم زیرا موجب پیروزی و توفیق روزافزون جهان اسلام می شود..
وی ادامه داد: هرکسی از یاد انقلاب اسلامی و فلسطین و کشورهای اسلامی که در اشغال کفر می باشند غافل باشد خداوند از انها راضی نخواهد بود وهم در دنیا و آخرت ضرر می کند.
مولوی ترنج زر با اشاره به رهبری پیامبر گونه حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کرد: امروزبه برکت اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی ،مقام معظم رهبری وملت قهرمان ایران کشور امنی داریم و زمانی به پیشرفت می رسیم که گوش به فرمان و پند های حکیمانه این عالم گرانقدر با شیم تا کشوری واحد و موفق داشته باشیم.
وی با اشاره به ماموریت بسیج گفت: بسیج با توجه به شرایط زمانی و مکانی ماموریتش فرق می کند در هر بعدی ازبحران های امنیتی و اقتصادی بستگی دارد و این هوش و درایت بسیحیان از آن عالم فرزانه مقام عظمی ولایت گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت رهبری عادل، فاضل، مدیر، مدبروساده زیست بهترین موقعیت را درجهان داریم وهمه باید گوش به فرمان معظم له باشیم..
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در خصوص امنیت افزود: امنیت امروز را باید به دست مردم و قومی داد که لیاقت اجرای آنرا داشته باشند قبیله و یا قومی که به ایران و کشورش وفادار باشد.
انتهای پیام/ف
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 450684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *