۰
رئیس اداره فنی و حرفه ای چابهار:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز پاسخ قاطع و دندان شکن به یاوه گویی های آمریکا بود

رئیس اداره فنی و حرفه ای چابهارگفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به یاوه گویی های آمریکا، اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی دادند.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز پاسخ قاطع و دندان شکن به یاوه گویی های آمریکا بود
عبدالله امیریان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان‌ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت‌ بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برجسته‌ترین ویژگی در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با «استبداد و استعمار داخلی»، «استکبار و استثمار خارجی» و عدم اعتماد به شیطان بزرگ، آمریکای مستبد است.

امیریان بیان کرد: مراسم تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان، حرکت در مسیر راه و منش حضرت امام راحل رحمت الله علیه و پیروی از منویات امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی است که همواره بر عدم اعتماد به سردمداران شیطان صفت آمریکا را گوشزد کرده اند و حفظ و ارتقای قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب‌تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه‌زنی قوی‌تر دستگاه دیپلماسی کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: در روز13 آبان 57 دانش آموزان و دانشجویان براساس وظیفه به ملت غیور و قهرمان  پیوستند و رژیم منحوس به دستور آمریکا سنگ فرش خیابان ها را به خون این عزیزان آلوده کرد و خون عزیزان بر سنگ فرش خیابان ها ریخت و نام این عزیزان جاودانه شد.

رئیس اداره فنی و حرفه ای چابهار خاطرنشان کرد: یوم الله 13 آبان به جهت روشن شدن ماهیت پلید آمریکای جنایتکار برای مردم ایران و دنیا یکی از ماندگارترین روزهای انقلاب است.
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 450508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *