۰
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار:

13 آبان ماه الگوی مبارزه مستضعفان جهان با آمریکاست/ ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد

مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.
13 آبان ماه الگوی مبارزه مستضعفان جهان با آمریکاست/ ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد
مولوی سید محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.

وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.

نویسنده بلوچ با اشاره به تحریم های آمریکا بیان کرد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام  توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از جبهه استکبار به گوش می‏رسد.

مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 450507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *