۲
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار:

هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت

رئیس اداره بنیاد شهید چابهار گفت: انقلاب نوپای ملت ایران در 13 آبان ماه جانی دوباره گرفت و هویت وانقلابی و استکبار ستیزی خودرا در 13 آبان ماه به نمایش گذاشت.
هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت
علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: گرامیداشت ۱۳ آبان هر سال یادآور سه واقعه مهم تبعید امام به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام؛ که برگ‌های زرینی از تاریخ سراسر حماسه و افتخار این نظام مقدس است.

وی افزود: امروز نشان دهندهٔ یکی از مهم‌ترین شاخص‌های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی «ظلم ناپذیری»، «عدالت‌خواهی» و «استکبارستیزی» است.

رئیس بنیاد شهید چابهار بیان کرد: مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان بود.

وی بهترین پاسخ به صحبت‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا را پاسخ دندان شکن و مقدرانه‌ مقام معظم رهبری دانست که حسن ختام حکیمانه‌ای بر این موج بود.

داورنیا ادامه داد: 13 آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سرور و سالار شهیدان است که لرزه بر لانه فساد، شر و جاسوسی مستکبران جهانی انداخت.

وی خاطرنشان کرد: این روز سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 450504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *