نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

حرف های دیشب ترامپ همانند دروغ های گذشته آمریکایی بود و انتظاری غیر از این نبود

22 مهر 1396 ساعت 9:05

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: اگر رئیس جمهور آمریکا در سخنان سخیفانه خود ایران را مورد هدف قرار می دهد دلیلش قدرت ما در خاورمیانه است.


مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همیشه هدف آمریکا اختلاف اندازی میان کشورهای خاورمیانه بوده تا علاوه بر زشت کردن چهره اسلام؛ با فروش اسلحه و بهره برداری مختلف مالی به نان و نوایی برسد.

وی افزود: وقتی خلیج فارس را خلیج عربی می خواند می خواهد روابط ایران و عربستان را سرد کند و حتی با ایجاد جنگ، کشورهای منطقه را به چالش بکشد.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به پیشرفت و قدرت ایران در منطقه بیان کرد: امروز ما با نخبگان ایرانی خود در همه زمینه ها در حال پیشرفت بوده و نیازمند توجه و سرمایه گذاری بیشتر دولت می باشیم تا بدین وسیله قدرت خود را سرعت بخشی کنیم.

وی ادامه داد: اگر ترامپ به سپاه حمله می کند دلیلش خنثی شدن نقشه های شوم خود توسط این نهاد مهم انقلابی است و می خواهد اقتدار ما را مورد هجمه قرار دهد.

مولوی درتکیده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است با نابودی داعش، امنیت را بصورت فرا منطقه ای در لبنان، یمن و سوریه برقرار کند و همچنین امنیت جمهوری اسلامی ایران با ثبات و اقتدار حفظ کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دولت آمریکا با خرید آرای مردمش در انتخابات دست می برد و حرف از دموکراسی می زند، اگر ترامپ به اقدامات تلافی جویانه خود ادامه دهد به انزوا خواهد رفت و نابودی خود را رقم می زند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450372

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/interview/450372/حرف-های-دیشب-ترامپ-همانند-دروغ-گذشته-آمریکایی-انتظاری-غیر-این-نبود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir