۰
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

حرف های دیشب ترامپ همانند دروغ های گذشته آمریکایی بود و انتظاری غیر از این نبود

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: اگر رئیس جمهور آمریکا در سخنان سخیفانه خود ایران را مورد هدف قرار می دهد دلیلش قدرت ما در خاورمیانه است.
حرف های دیشب ترامپ همانند دروغ های گذشته آمریکایی بود و انتظاری غیر از این نبود
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همیشه هدف آمریکا اختلاف اندازی میان کشورهای خاورمیانه بوده تا علاوه بر زشت کردن چهره اسلام؛ با فروش اسلحه و بهره برداری مختلف مالی به نان و نوایی برسد.

وی افزود: وقتی خلیج فارس را خلیج عربی می خواند می خواهد روابط ایران و عربستان را سرد کند و حتی با ایجاد جنگ، کشورهای منطقه را به چالش بکشد.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به پیشرفت و قدرت ایران در منطقه بیان کرد: امروز ما با نخبگان ایرانی خود در همه زمینه ها در حال پیشرفت بوده و نیازمند توجه و سرمایه گذاری بیشتر دولت می باشیم تا بدین وسیله قدرت خود را سرعت بخشی کنیم.

وی ادامه داد: اگر ترامپ به سپاه حمله می کند دلیلش خنثی شدن نقشه های شوم خود توسط این نهاد مهم انقلابی است و می خواهد اقتدار ما را مورد هجمه قرار دهد.

مولوی درتکیده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است با نابودی داعش، امنیت را بصورت فرا منطقه ای در لبنان، یمن و سوریه برقرار کند و همچنین امنیت جمهوری اسلامی ایران با ثبات و اقتدار حفظ کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دولت آمریکا با خرید آرای مردمش در انتخابات دست می برد و حرف از دموکراسی می زند، اگر ترامپ به اقدامات تلافی جویانه خود ادامه دهد به انزوا خواهد رفت و نابودی خود را رقم می زند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 450372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *