۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

استقلال کردستان عراق به ضرر مردم و اسلام است

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: کردستان عراق با استقلال مسلما پیشرفتی نخواهد داشت و نمی تواند نیازهای کشورش را با تکیه و وعده های پشت پرده آمریکایی برطرف کند و این رویه تنها برای محدود کردن اسلام است.
استقلال کردستان عراق به ضرر مردم و اسلام است
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بزرگترین دشمن مسلمانان و دین مبین اسلام، یهودیان و کشورهای اسرائیل و آمریکا هستند به گونه ای که با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان باعث کشتار آنها توسط یکدیگر شده اند و خودشان از بیرون به قضیه نگاه کرده و لذت می برند.

وی افزود: مسلمانان ما در کشورهای عراق امروز بجای جنگ با کفار درگیر مشکلات و کشتار یکدیگر شده اند و فرقه های ضاله با تندروی ها و پشتیبانی های آمریکایی اسرائیلی به کشتن مسلمانان مشغول شده اند که الحمدلله به قدرت خداوند و نیروهای اسلام نابود می شوند.

مولوی اهل سنت چابهار ادامه داد: اسرائیل و نماینده اش آمریکا با نشانه رفتن اسلام و تجزیه طلبی کشورها در کنار نابودی فیزیکی و فرهنگی کشورهای خاورمیانه از هیچ ظلمی کوتاهی نمی کنند، اگر مسلمانان میانمار را می کشند، اگر مردم مسلمان را توسط داعش و حتی به فکر استقلال کردستان عراق می باشند دلیلش تنها جلوگیری از وحدت دنیای اسلام است.

مولوی ترنجزر خاطرنشان کرد: کردستان عراق اگر مستقل از عراق شود نشانگر تجزیه طلبی کشورش است و این به صلاح مسلمانان نیست ما نیازمند وحدت در خاورمیانه بوده تا با همفکری و خنثی سازی حیله های دشمنان به قدرت اسلام در بین مردم و جهان کمک کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 450328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *